sâmbătă, 1 ianuarie 2011

All I can say is...NEEEEEXT!


Am primit multe reactii la ultima postare din 2010, asa ca m-am gandit sa scriu ceva in legatura cu asta. Deci...ce fel de reactii? Majoritatea dintre voi m-au intrebat: ,,Si asta e sfarsitul lui Milk Chocolate? Nimic, gata, inchei?"; ,,S-au terminat gandurile nocturne?"; ,,Tu ai pus capat blogului?"; ,,Renunti pe 2011?". Intr-un fel m-am bucurat sa vad ca va pasa; in alt fel m-am intristat sa vad ca nu aveti incredere in mine. De cand renunt eu?
Trebuie sa lamuresc lucrurile astea...
1. Nu am de gand sa renunt la blog.
2. O iubesc prea mult pe Milk Chocolate ca sa renunt la ea.
3. Daca el a disparut, nu inseamna ca a pus in bagaj si inspiratia mea. Mereu apare cate ceva nou;)
4. 2011 promite muuuuuuulte :x.
5. Am inca o gramada de lucruri de spus...so...let's start "the RIOT"!

Un nou an, noi subiecte, noi idei. Ador cand pot sa-l dau factor comun pe ,,nou". Ce o sa faceti in acest an? Cred ca asta e cea mai grea intrebare pe care cineva ti-o poate adresa. Pai eu o sa dau un raspuns sincer: ce-mi trece prin cap. Anul asta nu mai fac pasi din frica, si pentru ca trebuie sa-i fac. Anul asta nu ma feresc de nimic si iau totul cu asalt. Poate asta e o virtute.

Alt anunt important: am renuntat la descrierea unor urmari negative a unei dragoste imaginare, am taiat de pe lista dramele si alte chestii de gen pe care le puteati intalni in vechile postari. Din moment ce vreau sa fie un an cu totul diferit, fac ceva diferit. De asemenea, am stabilit sa ma orientez catre alte surse de inspiratie (ceva mai pozitive) care sa trezeasca interesul. Cred ca ne-am plictisit cu totii de subiecte ce au la baza neimplinirea sau problemele in dragoste. Din punctul asta de vedere, 2010 a fost un an comun. 2011 aduce cu el mai mult decat distractie.

Pe 2010 am avut si urcusuri si coborasuri, a fost un an destul de bun, nu am avut nimic special de zis. Dar acum...NEEEEEEEXT!

So, va doresc un an fericit si plin de realizari. Pentru mine va fi unul!

Milk Chocolate^^

3 comentarii:

all of the light spunea...

SUPER SUPER >:D<
imi place cum gandesti :*

Ana Gabriela spunea...

ne bucuram ca nu renunti!

Milk Chocolate spunea...

Si eu ma bucur ca imi sunteti alaturi!:)

Trimiteți un comentariu