vineri, 7 ianuarie 2011

P.S: Te iubesc :)


Multumesc pentru ca ma faci sa ma simt importanta,apreciata, remarcabila. Ce altceva mi-as mai putea dori?!

Mereu am considerat ciudat cum spunem asa usor ,,I love you", dar niciodata ,,Te iubesc!". Poate ca nu sunt cea mai potrivita persoana pentru a spune asta, dar sa presupunem ca ajungi la o perioada in care asta devine destul de jenant. Oare de cate impulsuri, instincte, sentimente avem nevoie pentru a sopti macar un simplu ,,te iubesc"? Poate zeci de mii pentru oamenii ca mine...
Nu vreau sa incep atat de dur. Anul asta nu mai vreau sa critic natura umana (desi trebuie sa recunoastem ca in unele cazuri implora sa fie criticata). Incep prin a spune ceva, calcandu-ma pe inima: imi pare rau. Si acum vine neconditionat intrebarea ,,pentru ce?". Si aici am o lista lunga...
Imi pare rau ca pot fi (si chiar sunt des) o scorpie care nu aprecieaza ceea ce faci pentru ea.
Imi pare rau ca niciodata nu am putut spune cat de grozav esti, cat de mult insemni pentru mine sau ce special te face simplul fapt ca ma suporti.
Imi pare rau ca mereu am privit copilaros in ochii tai ca intr-un caleidoscop odata pierdut printre fragmente opace de fericire, fara sa-ti spun cat de frumos arata in opinia mea:D.
Imi pare rau ca sunt inegalabil, enervant de secretoasa. Stiu cat de mult te enerveaza si nu ai idee cat de mult te pot aprecia pentru faptul ca taci si nu-mi spui nimic, doar de dragul meu. Pentru unii, asta ar fi imposibil. Chiar nu stiu cum ma suporti.
Imi pare rau ca am spus ca e imposibil sa iubesti ca si cum ai crede ca oamenii sunt far-de-sfarsit si ca povestile sunt harazite pentru a avea un oarecare tragic, sadic, poate fericit final. Sa stii ca am mintit.
Imi pare rau ca mereu trebuie sa sting flacara pe care te chinui asa mult sa o aprinzi...
Imi pare rau ca personalitatea mea nu a putut cuprinde macar un Kg de romantism pe langa tonele de egocentrism.
Imi pare rau ca uneori sunt imposibila.
Imi pare rau daca te-am facut vreodata sa suferi sau macar sa ai retineri in privinta ta. Vreau sa stii ca esti grozav (in cel mai bun sens al cuvantului) :).
Imi pare rau cum unii oameni exceptionali ca tine au de suferit interactionand, comunicand, observand, oameni ca mine.

Ok, mi-am calcat pe suflet zicand toate aceste lucruri, recunoscand live ca eu sunt imposibila. Si ca uneori pot gresi gandind aiurea. Doar ca unele lucruri trebuie spuse in felul lor si cum pana acum nu am ezitat sa-mi scriu brainstormul intr-un amalgam de idei, cuvinte fara rost si amintiri, nici acum nu am retineri in a scrie chestia asta. Uneori m-ai ajutat atat de mult abtinandu-te de la sfaturi si asistandu-ma doar, discret, lasandu-ma cu propriile greseli, fara sa comentezi la modul ,,Ti-am spus eu!". Si mereu m-ai facut sa-mi dau seama ca in mine zace un romantism care pana acum a fost prafuit, neglijent aruncat in cel mai indepartat colt al firii mele. Daca mi-as fi facut un job din a arunca lucruri care valoreaza mai mult decat imi pot inchipui, atunci cu siguranta as fi fost putred de bogata.
M-ai facut sa-mi iau adio de la lumea aspra in jurul careia gravitam absurd, inexplicabil, ignorant...doar zambindu-mi. Mi-ai dat cel mai inovator cadou din cate exista: acela de a ma simti iubita. Si astea sunt doar cateva motive pentru care sa-ti multumesc. Nu vreau sa scriu altele pentru ca asa o sa par extrem de mica pe langa tine. Totusi, egocentrismul nu m-a parasit in totalitate (si probabil nu o va face). Dar stiind ca esti aici, unde vreau eu, unde am nevoie de tine, ma face sa uit de toate imperfectiunile mele (considerate perfecte pana nu demult).
Niciodata nu m-am cosiderat comuna. Asta e clar.
Toate fetele si-ar dori sa fie iubite...pana-n zori de zi...si mai mult...si mai departe...Si acum si eu. Chiar daca ar insemna sa ma introduc intr-o usoara banalitate posibil insotita de eroarea de a fi neglijat sau tratat ,,la comun". Nimeni nu a spus ca iubirea e o crima...si daca este, cred ca e singurul caz in care cineva sanatos la minte ar prefera sa fie omorat in cel mai groaznic, dureros, sangeros mod.

Si Julieta s-a modernizat...

P.S: Te iubesc^^
...printre altele:)
P.P.S: Sa nu uiti niciodata ce am scris mai sus:)

12 comentarii:

Anonim spunea...

Atat. Siiii cred ca stiu cui ii este dedicataaaa:-". Awww. ce draguuut:)

Krissy^^ spunea...

:">
like always finalul este mon!k style :x
m-am regasit in unele paragrafe.
si sa nu uit: nu esti atat de egocentrista pe cat te crezi.sa nu ai tupeu sa ma contrazici!stiu ce spun!
nu uita ca toti te iubim mai >:D<

all of the light spunea...

F frumos.

Milk Chocolate spunea...

Da' stiu ca stii:)). Nu stiu daca asta este un avantaj sa nu, dar ma las dusa de val.
Dragut va fi mereu orice sentiment de gen;)

Milk Chocolate spunea...

Bai Krissy, spre final toata lumea are inspiratie, ceva mai filozofic de zis sau pur si simplu acolo este momentul de,,MAXIM!!!". Acum nu stiu cat de bun este finalul dar cert este ca am avut ceva de zis aici. Ceva de zis pentru cineva la care tin. La un moment dat toti o sa spunem ,,te iubesc", e doar o problema de timp.
Ma bucur ca te-ai regasit:). Asta e si scopul.
Nu stiu exact cat de egocentrista sunt dar uneori (cam des) asa ma simt.
Probabil faptul ca ma iubiti ma impinge sa scriu acest blog, so...thanks a lot!:X

P.S.: Nu, nu te contrazic:))

Milk Chocolate spunea...

Merci, Mia:) Apreciez.

Ana Gabriela spunea...

mi-a placut mult, si stiu ca uneori ne calcam pe inima sa spunem anumite lucruri, asa ca un bilant pt anul care a trecut, apoi ne promitem lucruri pe care oricum nu le facem, dar respectam si noi traditia, macar sa ne simtim bine ca speram si...inca o chestie...natura umana se cere criticata (bine spus)...

Crâmpeie cotidiene spunea...

"Mereu am admirat sinceritate la tine, Moni. Cred că îţi este foarte uşor să îţi scrii sentimentele sincere. Este minunat sa iubeşti cu adevărat pe cineva, să te simţi extrem de bine când sunteţi singuri, să vă sărutaţi având senzaţia că plutiţi, să nu te simţi constransă. Ştiu cum este acel sentiment...Mereu te voi susţine, să ştii."
Cu toate acestea eşti neschimbată.

Milk Chocolate spunea...

Raza, in ultimul timp sa stii ca si eu am renuntat la a-mi face promisiuni pentru viitor. In primul rand voi realiza ceva doar daca este pe moment. Pentru ca mereu prezentul va avea avantaj in fata viitorului. Putem aspira la un viitor mai bun, dar niciodata la un prezent, pentru ca el este asa cum ni-l facem.
Cat despre natura umana, nu mai am nimic de zis. Cu totii cunoastem realitatea.

Milk Chocolate spunea...

Sinceritatea este un lucru care vine din suflet (ca multe altele). Intotdeauna mi-a placut sa fiu sincera, in primul rand fata de mine. Trebuie sa-ti zic ca, ceea ce scriu, nu e pura realitate. Pentru ca fictiunea mereu va da efectul dorit, va duce situatia pe care o descrii la un nou nivel, o va impinge catre anumite extreme. Dar de fiecare data pun o parte din mine cand scriu.
Voi fi in mare neschimbata. Vor interveni mici modificari (timpul face multe)dar sa speram ca viata imi va fi din ce in ce mai frumoasa.
Stiu ca imi este si imi vei fi mereu alaturi. Si nu ai idee cat de mult apreciez eu asta:).
P.S: Iti dedic un "Te iubesc!"

Bianca. spunea...

Ma bucur ca ai ajuns sa ai astfel de sentimente. Vezi tu, niciodata nu stii ce iti pregateste viata. Te ia prin surprindere, te tranteste atunci cand esti in extaz, iti da aripi sa zbori...
Pana la urma, trebuia sa ti se intample si tie, nu? Era inevitabil. :)
Sper doar sa te bucuri la maxim de tot ceea ce iti ofera persoana iubita. Si sa nu te schimbi niciodata doar pentru a-i fi lui pe plac.
In rest, stiu ca te descurci.
Ca de fiecare data! :D

Milk Chocolate spunea...

Stii, uneori ma intreb daca ma mai poate cineva schimba. Indiferent daca eu as vrea sau nu. Deci nu am leac:)).
Cat despre viata, la faza asta nu m-a luat prin surprindere. In 2011 mi-am propus sa fiu deschisa la orice si sa nu am tai nimic de pe lista. Pot chiar spune ca ma asteptam.
Mereu ma voi bucura la maxim de lucrurile pe care le fac. Pentru ca fiecare merita atentie si fiecare te reprezinta intr-o anumita masura.
Cu alte cuvinte, totul e perfect pentru mine. Si sper ca in aceeasi situatie te afli si tu:).

Trimiteți un comentariu